Subject: Koolituste teemad
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 10:39:59 +0300

_____

From: Tarvi Pihlakas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 10, 2024 8:29:55 AM
To: Dagmar Agu-Kruusmaa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Koolituste teemad

Tere

Meil on soov teiega arutada koolituste osas järgmistel teemadel:

1.	Moodulite põhised koolitused – kas ja millisel moel oleks
aktsepteeritav koolituskavast moodulite põhine koolituste läbi viimine;
2.	Videokoolituste tegemine – millistel tingimustel oleks need
aktsepteeritud;
3.	Digitaalsed vs paberkandjal koolitusmaterjalide jagamine.
4.	Infopäev sektorile koostöös TLL-TRAM.

Võimalusel teeks selle kohtumise novembri alguses – millal teile sobiks?

Parimat

Tarvi

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.